Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Základní pojmy

Tyto obchodní podmínky se vztahují výhradně na internetový prodej zboží konečným spotřebitelům.

Kupující
Kupujícím se v rámci těchto podmínek rozumí spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v souvislosti se svou podnikatelskou činností ani samostatným výkonem povolání (dále jen „kupující“).

Prodávající
Prodávajícím se zde rozumí podnikatel, který při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci svého podnikání nebo samostatného výkonu povolání, tedy odlišně od kupujícího (dále jen „prodávající“).

OZ
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“).

2. Kontaktní informace prodávajícího

Prodávající není vůči kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) OZ.
Poprodejní servis prodávající neposkytuje.

3. Informace

4. Zadávání objednávek a doručování zboží

Kupní smlouvu mezi prodávajícím a kupujícím lze uzavřít výhradně v českém jazyce.

Pro její uzavření je nutné, aby kupující prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího vytvořil objednávku. Postup je následující:

  1. Kupující si na webových stránkách prodávajícího vybere zboží, u kterého jsou k dispozici potřebné zákonné informace. Zvolené zboží vloží do košíku pomocí tlačítka „Přidat do košíku“.
  2. Následně se zobrazí přehled cen zboží, ceny a způsob doručení, stejně jako možnosti platby. Podle provedené volby se před konečným odesláním objednávky zobrazuje souhrn s celkovou cenou.
  3. Během vytváření objednávky vyplní kupující své identifikační a kontaktní údaje.
  4. Až do konečného odeslání objednávky může kupující zadávané údaje upravovat nebo doplňovat. Po provedení kontroly a zaškrtnutí, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami, dokončí objednávku prostřednictvím tlačítka „Objednat s povinností platby“.
  5. Odesláním objednávky kupující výslovně souhlasí s tím, že je povinen uhradit cenu za objednané zboží.

Jakmile prodávající objednávku obdrží, zašle kupujícímu v co nejbližší době potvrzující e-mail. Součástí této zprávy bude rekapitulace objednávky a aktuální znění těchto obchodních podmínek, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

Prodávající vystaví kupujícímu písemné potvrzení o uzavření kupní smlouvy (v textové podobě) přiměřeně rychle, nejpozději však při dodání zboží.

Je-li to s ohledem na charakter prodávaného zboží, způsob či dobu jeho používání vhodné, zajistí prodávající, aby potřebné informace byly uvedeny v přiloženém návodu, který poskytne v srozumitelné formě na trvalém nosiči (např. PDF). Pokud kupující písemný návod požaduje a není to neúměrné dané situaci či povaze zboží, dodá jej prodávající i v tištěné podobě.

Prodávající odešle zboží bez zbytečného odkladu, nejdéle do 15 dnů od potvrzení objednávky, aby bylo kupujícímu doručeno do 30 dnů, pokud není v popisu konkrétního zboží uvedena jiná lhůta. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, proběhne odeslání nejpozději do dvou pracovních dnů. V případě platby předem se zboží expeduje až po připsání úhrady na účet prodávajícího.

Kupující je povinen zboží převzít a uhradit. Doporučuje se, aby si zboží bezprostředně po doručení zkontroloval.

Potřebné dokumenty ke zboží (např. daňový doklad, potvrzení o prodeji, certifikáty) odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od jeho doručení.

Informace o ceně a způsobu doručení jsou dostupné na https://bylik.cz/doprava-a-platba.html.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí a úplného zaplacení. U platby převodem je částka uhrazena v okamžiku připsání na účet prodávajícího, u ostatních metod platby při uskutečnění platby.

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího, jakmile zboží převezme. Nepřevezme-li je z důvodů na své straně (s výjimkou oprávněného odmítnutí při zjevném poškození), považuje se nebezpečí škody za přešlé okamžikem, kdy kupující mohl zboží převzít, ale neučinil tak.

V případě, že kupující zboží v dohodnuté lhůtě neodebere, je povinen zaplatit poplatek za uskladnění ve výši 10 Kč za každý den prodlení, maximálně však 300 Kč celkem. Po předchozím upozornění kupujícího e-mailem a stanovení nové přiměřené lhůty pro převzetí může prodávající zboží prodat jinak. Náklady, které prodávajícímu vznikly z uskladnění a marného doručení, může započíst proti výtěžku z prodeje.

Pokud kupující zboží nepřevezme, může prodávající při opakovaném doručení na žádost kupujícího požadovat úhradu nákladů s tímto spojených. Dále, pokud kupující dříve zvolil platbu při převzetí a zboží nepřevzal, je prodávající oprávněn u dalších objednávek trvat na platbě předem.

4.1. Platební metoda PlatímPak

Tato platební metoda je poskytována společností Raiffeisenbank a.s., Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, IČO 49240901, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 2051 (dále jen „Banka“).

Služba spočívá v tom, že kupní cena objednaného zboží a případné náklady (například pojištění nebo doprava) jsou uhrazeny prostřednictvím odložené platby poskytnuté Bankou na základě Smlouvy o poskytnutí služby PlatímPak, přičemž peněžní prostředky jsou Bankou převedeny přímo na účet prodávajícího.

Pokud kupující využije PlatímPak, zavazuje se uhradit odloženou platbu ve stanovené lhůtě přímo Bance, v souladu s Obchodními podmínkami této služby.

Uzavřením Smlouvy o poskytnutí služby PlatímPak s Bankou kupující potvrzuje, že souhlasí s podmínkami služby.

Kupující dále bere na vědomí, že Banka zpracovává jeho osobní údaje v souladu s Memorandem o zpracování osobních údajů klientů Banky, které je dostupné na www.rb.cz.

5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží nebo od převzetí poslední dodávané části zboží (pokud se v rámci jedné objednávky dodává více kusů či částí postupně), případně od prvního převzetí v případě pravidelných či opakovaných dodávek. Tato lhůta 14 dnů je stanovena proto, aby si kupující mohl zboží v přiměřeném rozsahu prohlédnout a seznámit se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy i dříve, než je zboží doručeno.

Kupující musí své rozhodnutí odstoupit od smlouvy sdělit prodávajícímu jednoznačným prohlášením (postačí zaslat nebo předat prohlášení o odstoupení ve stanovené 14denní lhůtě). Kupující není povinen uvádět důvody odstoupení. Pro lepší identifikaci je však vhodné v odstoupení uvést datum nákupu nebo číslo objednávky/faktury a bankovní spojení, pokud požaduje vrácení peněz převodem, včetně způsobu, jakým bude zboží vráceno.

Vrácení zaplacených částek
Prodávající je povinen vrátit kupujícímu částku odpovídající kupní ceně zboží a uhrazeným nákladům na jeho doručení bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácení proběhne stejným způsobem, jakým kupující platbu uhradil, není-li dohodnuto jinak. Pokud prodávající u konkrétní možnosti dodání nabízí více variant, musí kupujícímu uhradit pouze cenu nejlevnější z nabízených. V případě, že kupující obdržel zboží od prodávajícího zdarma (bez poplatku za dopravu), nemá nárok na uhrazení poštovného. Nejpozději ve stejné lhůtě (14 dnů) je kupující povinen zboží prodávajícímu odeslat nebo předat, pokud se prodávající nezaváže, že si zboží vyzvedne osobně. Zboží by mělo být vráceno nejlépe v původním obalu (nikoli na dobírku).

Kupující zodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud se zbožím nakládal jinak, než je nezbytné pro obvyklou prohlídku a odzkoušení, jak by to bylo možné v kamenném obchodě. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující.

Prodávající není povinen vracet kupujícímu peníze dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující doloží, že zboží odeslal. Pokud se hodnota zboží snížila v důsledku jiného zacházení, než je nutné k seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, může prodávající tuto škodu započítat proti částce, kterou má vrátit.

Výjimky z práva na odstoupení
Kupující nemůže odstoupit v případech vyjmenovaných v § 1837 OZ. Zejména nelze odstoupit od smlouvy:

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici zde (odkaz může vést na příslušný dokument).

Odstoupení ze strany prodávajícího
Prodávající může od smlouvy odstoupit kdykoli před předáním zboží, pokud z objektivních důvodů způsobených třetí stranou není schopen dodat zboží ve vhodném termínu, nebo pokud kupující dříve porušil nějakou smlouvu uzavřenou s prodávajícím.

Prodávající upozorňuje, že smlouva nemusí být uzavřena, jestliže existují pochybnosti ohledně skutečné identity kupujícího nebo se objevila zjevná chyba v údajích o zboží či jeho ceně.

Pokud kupující obdržel v rámci nákupu zboží nějaký dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou – v případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím odeslat či předat i poskytnutý dárek.

6. Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

V případě, že zboží při převzetí neodpovídá sjednaným vlastnostem (např. popisu, druhu, množství, kvalitě, funkčnosti, kompatibilitě, nebo není dodáno včetně sjednaného příslušenství či potřebných pokynů k použití, montáži nebo instalaci), považuje se toto za vadu, za kterou prodávající odpovídá. Totéž platí, pokud zboží není vhodné k účelu, pro který jej kupující pořizuje a o němž prodávající věděl a souhlasil s ním, nebo pokud neodpovídá standardu věcí daného druhu z hlediska kvality, funkčnosti či bezpečnosti, jaký kupující může rozumně očekávat.

Odpovědnost prodávajícího za takto vyjmenované vady je vyloučena pouze tehdy, pokud prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy výslovně upozornil na určitou odchylku a kupující s tímto nedostatkem souhlasil.

Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění do dvou let od okamžiku převzetí zboží. Může požadovat, aby prodávající bezplatně odstranil vadu opravou, nebo dodal nové bezvadné zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo nepřiměřeně nákladný (to se posuzuje mj. podle významu vady, hodnoty zboží bez vady a možných obtíží při odstranění vady druhým způsobem).

Prodávající je oprávněn odmítnout vadu odstranit nebo dodat nové zboží, pokud by to bylo nemožné nebo nepřiměřeně nákladné právě s ohledem na charakter vady a hodnotu zboží, pokud by bylo bezvadné. Jestliže kupující reklamuje vadu oprávněně a prodávající odstranění vady odmítne, náleží kupujícímu právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, případně – nejde-li o vadu nevýznamnou – i právo odstoupit od smlouvy.

U použitého zboží je prodávající oprávněn zkrátit dvouletou lhůtu pro uplatnění práva z vadného plnění na jeden rok.

Pokud se vada projeví během prvních 12 měsíců od převzetí, má se za to, že existovala již v době převzetí, není-li povaha zboží nebo vady s touto domněnkou v rozporu. Tato doba se prodlužuje o období, kdy kupující z důvodu reklamace zboží nemohl užívat (v případě oprávněného uplatnění vady).

Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud si vadu způsobil sám. Za vadu se rovněž nepovažuje běžné opotřebení vzniklé obvyklým používáním.

Prodávající rovněž neodpovídá u použitého zboží za vady, které odpovídají míře jeho předchozího používání nebo opotřebení.

Prodávající ručí za vady v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu nebo v přiloženém návodu. Odpovídá také za vadu, která vznikne nesprávnou montáží nebo instalací provedenou podle smlouvy přímo prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. Totéž platí, pokud kupující provedl montáž sám, ale na základě chybného návodu poskytnutého prodávajícím (případně poskytovatelem digitálního obsahu), jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.

Digitální obsah a aktualizace

Je-li předmětem koupě věc, která obsahuje digitální prvky, prodávající zajistí kupujícímu ve sjednaném rozsahu a po sjednanou dobu aktualizace digitálního obsahu či digitálních služeb, aby si věc uchovala vlastnosti odpovídající jakosti při převzetí (§ 2161 OZ). Tyto aktualizace musí prodávající poskytovat nejméně po dobu dvou let od převzetí, případně déle, je-li tak dohodnuto nebo to kupující může rozumně očekávat z povahy zboží či uzavřené smlouvy. Na případné aktualizace a jejich dostupnost musí prodávající kupujícího upozorňovat.

Tato povinnost neplatí, pokud prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy jasně informoval, že aktualizace poskytovány nebudou, a kupující s tím výslovně souhlasil.

Neposkytne-li kupující včas potřebnou součinnost s provedením aktualizace, nevznikají mu práva z vad, které se projeví pouze v důsledku neprovedení této aktualizace. To se však netýká situací, kdy prodávající kupujícího dostatečně neinformoval o aktualizaci nebo o následcích jejího neprovedení, případně pokud byl návod k aktualizaci chybný.

V případě, že je digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytována průběžně po určitou dobu a v této době se projeví vada, platí, že obsah či služba jsou poskytovány vadně.

Opakovaný výskyt vady nebo podstatná vada

Pokud se vada projeví opakovaně nebo je vada podstatného charakteru, kupující může požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy však kupující nemá, pokud se jedná o vadu nevýznamnou.

Další podrobnosti k možnostem uplatnění slevy či odstoupení od smlouvy v souvislosti s vadným plněním jsou uvedeny v článku 6 „Vyřízení reklamace“.

Záruka za jakost

Poskytne-li prodávající záruku za jakost na určitou dobu (nebo uvede-li záruku na obalu), znamená to, že zboží bude mít po tuto dobu při běžném používání zachované funkce a výkon. V takovém případě má kupující během záruční doby alespoň právo požadovat opravu nebo výměnu věci.

  1. Vyřízení reklamace
    Kupující by měl reklamaci uplatnit u prodávajícího (případně u osoby pověřené prováděním oprav) bez zbytečného odkladu poté, co se o závadě dozví. Při podání reklamace uvede kupující své kontaktní údaje, popíše závadu a sdělí, jaký způsob řešení reklamace požaduje. Pro zjednodušení je k dispozici formulář ke stažení (odkaz může vést na daný dokument).

Má-li prodávající provozovnu, zajistí během provozní doby přítomnost pracovníka pověřeného vyřizováním reklamací.

Kupující je povinen doložit, že zboží zakoupil právě u prodávajícího (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace začne běžet dnem, kdy kupující reklamaci uplatní (oznámí). Kupující zboží současně nebo následně doručí prodávajícímu (případně do určeného místa oprav). Zboží by mělo být zabaleno tak, aby se předešlo jeho poškození během přepravy, a mělo by být čisté a kompletní.

Při převzetí reklamace vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení, z něhož bude patrné datum přijetí reklamace, předmět reklamace, požadovaný způsob vyřízení a kontaktní údaje kupujícího pro pozdější informaci o stavu vyřízení. Tuto povinnost má i osoba pověřená k opravě.

Prodávající musí vadu odstranit v přiměřeném čase od uplatnění reklamace, aby kupujícímu nevznikly zbytečné komplikace. Přitom se bere v úvahu povaha zboží a účel, pro který bylo kupujícím pořízeno. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom informován nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou písemně na delší lhůtě. Pokud prodávající reklamaci nevyřídí v této lhůtě, má kupující právo odstoupit od smlouvy či žádat přiměřenou slevu.

Pokud je předmětem smlouvy poskytnutí digitálního obsahu (včetně obsahu na hmotném nosiči) nebo digitální služby, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s ohledem na povahu digitálního obsahu/služby a její zamýšlený účel.

Odmítne-li prodávající vadu odstranit, případně tak neučiní ve lhůtě stanovené zákonem (§ 2170 odst. 1 a 2 OZ), a/nebo je zřejmé, že k odstranění nedojde v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy ovšem není možné u nevýznamných vad.

Doba pro uplatnění práv z vadného plnění se u oprávněné reklamace prodlužuje o čas, během něhož kupující nemohl zboží užívat.

V případě uznané (oprávněné) reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů.

Po vyřízení reklamace prodávající kupujícímu vystaví potvrzení o datu a způsobu vyřízení, včetně případných informací o provedené opravě a o délce jejího trvání. Pokud je reklamace zamítnuta, musí být toto zamítnutí písemně odůvodněno. Tyto povinnosti platí i pro osoby určené k provedení opravy.

8. Ochrana osobních údajů

Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů, které jsou poskytnuty za účelem splnění kupní smlouvy, je prodávající:

Účel, rozsah a právní základ zpracování

Kupující bere na vědomí, že správce zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy (tj. zpracování objednávky, vychystání a doručení zboží) a pro případné reklamace. Zpracování probíhá v souladu s nařízením (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, „GDPR“).
Právním titulem pro toto zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – tedy plnění smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.

Kategorie příjemců osobních údajů

Správce se zavazuje, že osobní údaje kupujícího neposkytne jiným subjektům, s výjimkou těchto zpracovatelů nebo správců:

  1. Dopravce
    • Za účelem doručení zboží se údaje (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon) poskytují dopravci vybranému kupujícím v objednávce. Seznam dopravců je uveden zde: https://bylik.cz/doprava-a-platba.html.
  2. Provozovatel portálu Heureka.cz
    • Za účelem generování a odesílání dotazníků spokojenosti v rámci programu „Ověřeno zákazníky“. Právní základ tvoří oprávněný zájem prodávajícího (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) na zjišťování zpětné vazby. Dotazník je rozesílán všem kupujícím, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení dle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. Provozovatel portálu Heureka.cz smí použitou e-mailovou adresu využít pouze k zaslání dotazníku spokojenosti. Kupující může zasílání dotazníků kdykoli odmítnout prostřednictvím odkazu v doručeném e-mailu.
  3. Provozovatel portálu Zbozi.cz (Seznam.cz, a.s.)
    • Za účelem zasílání dotazníků spokojenosti. Právní základ tvoří rovněž oprávněný zájem prodávajícího podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. I v tomto případě platí, že pokud si kupující nepřeje dotazníky dostávat, může jejich zasílání odhlásit prostřednictvím odkazu v příslušném e-mailu.
  4. Vydavatel platební karty
    • Pokud kupující hradí zboží kartou, mohou být předány nezbytné údaje (jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, fakturační i dodací adresa) za účelem případné aplikace vyhodnocení rizik (TRA – Transaction Risk Analysis) a zpracování transakce. Právním základem je oprávněný zájem prodávajícího na provedení bezpečné platební transakce.

Doba uložení

Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nutnou k realizaci kupní smlouvy a po dobu zákonné (24měsíční) nebo smluvní záruky. Správce je povinen dle § 31 zákona č. 593/1991 Sb., o účetnictví, archivovat účetní doklady po dobu 5 let od konce účetního období, kterého se týkají. Zároveň dle § 47 zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, je správce povinen uchovávat tyto doklady 3 roky od konce zdaňovacího období, kdy vznikla příslušná daňová povinnost. Pokud je prodávající plátcem DPH, vztahuje se na něj i § 35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, na základě čehož doklady archivuje 10 let od konce zdaňovacího období, v němž došlo k uskutečnění plnění.

Práva kupujícího

V souladu s články 15 až 21 GDPR má kupující následující práva týkající se osobních údajů:

Správce je povinen reagovat na žádosti týkající se výše uvedených práv bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce ode dne doručení žádosti.

Pokud má kupující pochybnosti o řádném zpracování osobních údajů, může se obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, který v této oblasti vykonává dozor.

9. Řešení sporů a stížností

Veškeré spory, které mohou vzniknout mezi prodávajícím a kupujícím, budou řešeny věcně a místně příslušnými obecnými soudy.

Kupující má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení případných sporů ze spotřebitelské smlouvy. Příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce. Bližší informace o způsobu zahájení mimosoudního řešení sporu lze nalézt na webu www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výhradně na podnět kupujícího a pouze v situaci, kdy se mu nepodařilo spor s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující uplatnil u prodávajícího právo, které je předmětem sporu, poprvé.

Kupující má rovněž možnost zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR, dostupné na stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Dohled nad dodržováním povinností dle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Stížnosti kupujících vyřizuje prodávající prostřednictvím e-mailu na adrese: info@bylik.cz. Vyrozumění o vyřízení stížnosti bude kupujícímu zasláno na jeho e-mailovou adresu.

10. Závěrečná ustanovení

Záležitosti, které nejsou výslovně upraveny v těchto obchodních podmínkách, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dalšími platnými právními předpisy v jejich aktuálním znění.

Kupní smlouva a s ní související právní vztahy se řídí českým právem.

Jakákoli změna těchto obchodních podmínek je platná pouze v případě, že je dohodnuta písemně oběma stranami.

Prodávající archivuje kupní smlouvu včetně obchodních podmínek v elektronické podobě a kupující do ní nemá přístup. Doklady, které je nutno kupujícímu zaslat v textové podobě, budou doručeny e-mailem, čímž je kupujícímu zajištěna možnost trvalého přístupu k nezměněným dokumentům. Je vhodné si objednávku a obchodní podmínky uložit pro budoucí potřeby.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 23. 01. 2025.

Obchodní podmínky ke stažení zde

Formulář na odstoupení od smlouvy

Máte dotaz? Napište nám zprávu.